JOINTSYSTEM

 

PRACOWNIA HOTELARSKA JOINTSYSTEM

Osiągaj większe zyski z działalnoścli hotelarskiej, usprawnij pracę swojego obiektu noclegowego, zarządzaj bardziej profesjonalnie, bądź na bieżąco ze zmianami na rynku i mądrze przygotowuj na nie swoją ofertę.
Pracownia Hotelarska JOINTSYSTEM to wydarzenia skierowane do przedstawicieli branży hotelarskiej w Polsce. Szkolenia, warsztaty, prezentacje narzędzi, raportów z rynku, praktycznych wiadomości branżowych.
Już 15-16 maja 2019 zapraszamy Was na pierwsze wydarzenie z tego cyklu. Porozmawiamy o wyzwaniach, przed jakimi stają obecnie małe i średnie obiekty noclegowe oraz niezależne hotele, zaprezentujemy narzędzia, które usprawniają prace i pozwalają generować większe zyski, popracujemy nad indywidualnymi strategiami zarządzania przychodami Waszych obiektów. 

 

WIĘKSZY ZYSK, MNIEJ PRACY 

Zakopane, 15-16 maja 2019 r.

Zmiany na rynku hotelarskim dotykają każdego obiektu, bez względu na standard i ilośc pokoi. Nowe kanały sprzedaży i formy reklamy, zmieniające się trendy i oczekiwania gości, wymagający rynek pracownika, dostępność różnych narzędzi, usprawniających pracę hotelarzy i kwaterodawców.
Bądź na bieżąco - niezależnie od tego, czy masz pensjonat, zarządzasz siecią apartamentów czy wynajmujesz kilka pokoi gościnnych.

Sięgnij po wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci usprawnić pracę Twojego obiektu noclegowego, pozyskać nowe rezerwacje i zwiększyć zyski.

Zapraszamy na dwudniowe spotkanie w Zakopanem.
15 maja (środa) zaplanowaliśmy 3 prezentacje, panele dyskusyjne oraz mozliwość indywidualnych konsultacji z pracownikami agencji doradczo-marketingowej JOINTSYSTEM oraz naszymi partnerami. Wstęp bezpłatny, konieczna rezerwacja miejsca.
16 maja przeprowadzimy warsztaty "Skuteczny revenue management dla początkujących". Koszt udziału w warsztacie: 149 - 399 zł

 

Sprawdź szczegółowy program:

15 Maja 16 Maja

15 maja 2019 - prezentacje

wstęp bezpłatny, konieczna rezerwacja miejsca

Środa, godzina 15:30 - 18:45
 Restauracja Toscana
ul. Sienkiewicza 10​, Zakopane

Porozmawiamy o tym:

  • Jak usprawnić pracę obiektu gdy brakuje pracowników?
  • Jak zautomatyzować komunikację z gośćmi?
  • Jak szybko pobierać zadatki bez terminala płatniczego lub danych karty gościa?
  • Jak zarobić więcej dzięki rezerwacjom bezpośrednim?
  • Czy każda forma reklamy to dobry kierunek?
  • Na których portalach warto się ogłaszać, żeby pozyskać więcej rezerwacji?
  • Jak zwiększyć ilość rezerwacji nie narażając się na overbooking?
  • Czy każdy obiekt stać na nowoczesne narzędzia hotelarskie?
  • Co trzeba sprawdzić, zanim zdecydujemy się na zakup channel managera?

Dodatkowe korzyści dla uczestników:

  • KWHotel Pro (wszystkie moduły) na rok gratis bez zobowiązań.
  • Channel manager yieldPlanet ze zniżką nawet do 50%.
  • Bezpłatne konsultacje indywidualne po prezentacji.
     

Partnerzy wydarzenia:

  • KWHotel
    property management system
  • YieldPlanet
    channel manager


godz. 15:30 – 16:15

NIEWIELKI KOSZT, WIELE KORZYŚCI
Zamień papierowy grafik na wielofunkcyjny program rezerwacyjny.

godz. 16:45 -18:00

MNIEJ PRACY, WIĘKSZE ZYSKI
Wykorzystaj w pełni swój KWHotel.

godz. 18:00 – 18:45

WIĘCEJ REZERWACJI BEZ OBAW O OVERBOOKING
Wejdź na wyższy poziom zarządzania z channel managerem yieldPlanet.
 


Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o zgłoszenie chęci udziału w spotkaniu poprzez wypełnienie i wysłanie poniższego formularza.

Formularz zgłoszeniowy

16 MAJA 2019 - warsztat

koszt udziału: 145 - 325 zł, konieczna rejestracja

 Czwartek, godzina 10:00 - 14:00
Willa Serafin
ul. Pitoniówka 21, 34-511 Kościelisko

Będziesz mieć okazję, żeby nauczyć się:
 

  • na czym polega revenue management (zarządzanie przychodami) w małym i średnim obiekcie noclegowym?
  • jakie czynniki trzeba uwzględniać, zarządzając przychodami w swoim obiekcie?
  • jak obliczyć i porównywać najważniejsze wskaźniki w revenue management?
  • jakie taktyki najczęściej stosuje Twoja konkurencja?
  • skąd czerpać dane potrzebne do planowania strategii revenue management?
  • jaka strategia revenue management może pomóc zwiększyć zyski Twojego obiektu?

Sprawdź szczegóły i program.

Korzyści z uczestnictwa:
 

  • wprowadzenie do revenue management dla początkujących – usystematyzowana wiedza w przystępnej formie,
  • doświadczeni prowadzący – zarządzamy przychodami różnych obiektów (od małych willi po niezależne hotele),
  • nauka przez praktykę - angażujące ćwiczenia,
  • konkretne przykłady – aktualne i obszerne dane na temat rynku i konkurencji,
  • wymiana doświadczeń – mała grupa, swoboda dyskusji,
  • praktyczne wskazówki – propozycje działań do zastosowania we własnym obiekcie,
  • możliwość wygrania voucheru na indywidualne konsultacje z zakresu revenue management

 


godz. 10:00 – 14:00

REVENUE MANAGEMENT – WARSZTATY
Zacznij lepiej zarządzać przychodami w swoim obiekcie noclegowym.

Długofalowa polityka cenowa, bieżące zarządzanie cenami i restrykcjami, analiza rynku i strategie konkurencji, obliczanie wskaźników efektywności finansowej w hotelu, pensjonacie, apartamencie.

Koszt udziału 1 osoby:

  • 245 zł + VAT - cena standardowa przy zakupie do 8 maja
  • 325 zł + VAT - cena standardowa od 9 maja
  • 145 zł + VAT - cena promocyjna - dla użytkowników KWHotel

Prowadzący:

Emilia Glista - właścicielka agencji doradczo-marketingowej JOINTSYSTEM, trenerka; przygotowuje polityki cenowe i strategie marketingowe dla niezależnych obiektów noclegowych.
Dariusz Galica - revenue manager w JOINTSYSTEM, analityk rynku; przygotowuje i nadzoruje wdrażanie polityk cenowych i strategii marketingowych dla niezależnych obiektów noclegowych oraz apartamentów.

W cenie biletu:

udział w warsztacie dla 1 osoby,
materiały szkoleniowe, w tym skrypt z praktycznymi narzędziami,
przerwa kawowa.


Korzystasz z KWHotel?

Mamy dla Ciebie bilet w promocyjnej cenie 145 zł (+VAT)

Zadzwoń

Napisz

Maksymalna liczba uczestników: 20

Nie zwlekaj - zarezerwuj bilet już dziś.

Kup bilet

Trwa ładowanie strony prosimy czekać...