Zarządzanie reputacją hotelu w internecie - W tym poradniku pokażemy Ci, jak się za to zabrać i robić to dobrze!
Więcej zniżek dla Gości, bardziej elastyczne podejście do anulacji - sprawdź, czy Twój obiekt bierze udział w nowych programach na Booking.com i z czym to się wiążę.
Hotele i inne obiekty noclegowe znów zamknięte. Zobacz, jakie wyjątki przewidziano w rozporządzeniu i jakich Gości można teraz przyjąć.
Jak przetrwać kolejny lockdown i zwiększyć rentowność po pandemii - indywidualne porady doświadczonych specjalistów. Zarezerwuj termin i skorzystaj z bezpłatnej pomocy.
Wybrane służby, medycy, sportowcy, ale także... cudzoziemcy. Sprawdź, jakie zmiany wprowadziło rozporządzenie z 27 grudnia i komu można teraz legalnie wynająć pokój, domek czy apartament.
Aktualne obłożenie, poziom przychodów, prognozy na sezon zimowy. Materiał z konferencji prasowej pod hasłem "Fakty zamiast przypuszczeń".
Chcesz przyjmować płatności z Bonu Turystycznego w swoim obiekcie? Musisz się zarejestrować. Zobacz, gdzie i jak to zrobić. Krok po kroku.
Maksymalizuj zyski dzięki rezerwacjom bezpośrednim. Skorzystaj z checklisty przygotowanej przez JOINTSYSTEM.
Tarcza nie starcza? Sprawdź! Zebraliśmy w jednym miejscu informacje o dodatkowych formach wsparcia finansowego, z którego mogą skorzystać m.in. obiekty noclegowe.
Hotele i inne miejsca noclegowe znowu otwarte, ale z ograniczeniami... Sprawdź, jakie wymogi musisz spełnić, żeby znów przyjmować gości.
Straty odczuwa cała branża hotelarska, ale czy każda firma tak samo? Czas ochłonąć i zacząć liczyć. Analizujemy i pokazujemy realne dane na przykładzie Podhala.
Booking.com dostosowuje się do akcji #ZmieńTerminNieOdwołuj. Przynajmniej częściowo. Sprawdź, czy możesz z tego skorzystać i jak to zrobić.
Booking.com namawia Cię do udziału w kolejnych promocjach? Zanim zdecydujesz się je włączyć w swoim obiekcie, sprawdź, które promocje i zniżki łączą się ze sobą i nie popełnij błędu wielu początkujących managerów.
Czego kwaterodawcy mogą nauczyć się od dentystów i kiedy hotel jest jak iPhone? Revenue managerowie JOINTSYSTEM wyjaśniają, na czym polega strategia niedostępności i jak można ją wykorzystać w sprzedaży usług noclegowych.