Opinie Gości w internecie. Jednym hotelarzom czy kwaterodawcom spędzają sen z powiek, dla innych są doskonałym narzędziem zwiększania sprzedaży.
Co zrobić, żeby maksymalnie wykorzystać sprzedażowy potencjał opinii internetowych? Przede wszystkim, stale je monitorować i odpowiadać. W tym poradniku pokażemy Ci, jak się za to zabrać i robić to dobrze!
Oto tematy, które poruszyliśmy w poradniku:
Jak wszytskie materiały na naszym blogu, poradnik jest i będzie bezpłatny. Zachęcamy do pobrania i wykorzystania go w Twoim hotelu czy obiekcie noclegowym. Przekaż go także swoim pracownikom - podnieście standard obsługi waszych Gości i zadbajcie o lepszą reputację waszego obiektu w internecie.
Skorzystaj z poradnika przygotowanego przez naszych ekspertów:
***
Chcesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia o ważnych wiadomościach dla branży hotelarskiej? Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku: Pracownia Hotelarska JOINTSYSTEM - trzymamy rękę na pulsie!
JOINTSYSTEM to agencja doradczo-marketingowa dla branży hotelarskiej. Oferujemy kompleksowe wsparcie dla już działających i nowo powstających obiektów. Od analizy rynku poprzez opracowanie polityki cenowej, strategii marketingowej, dobór i konfigurację narzędzi aż po przeszkolenie kadry. Od projektu identyfikacji wizualnej przez stworzenie strony internetowej po kampanie reklamowe i social media. Zapewniamy swoim klientom sprawdzone oprogramowanie hotelowe wraz z kompleksową konfiguracją. Zobacz, co możemy zrobić dla Twojego obiektu i sprawdź nasz autorski program "Stać Cię na własnego managera".
Zwiększamy zyski obiektów noclegowych. Kompleksowo. Co możemy dla Ciebie zrobić?
Reaguj na zmiany, zwiększaj przychody - zleć zarządzanie sprzedażą w Twoim obiekcie zewnętrznej agencji i podnieś rentowność swojego biznesu. Sprawdź ofertę.