JOINTSYSTEM

Stać Cię na własnego managera

Dobry menadżer to jeden z najważniejszych czynników sukcesu każdego obiektu noclegowego. Nie tylko duży hotel, ale nawet niewielki pensjonat, willa czy domki muszą dziś dbać zarówno o standard usług jak i o dobre dopasowanie oferty cenowej do sytuacji na rynku. Inaczej tracą potencjalnych gości na rzecz konkurencji lub sprzedają się za tanio, tracąc dochody wtedy, kiedy można było podnieść ceny.

Problem z osiągnięciem satysfakcjonującego poziomu obłożenia i zysku dotyka szczególnie średnich i małych obiektów noclegowych. To w nich najczęściej zaniedbany jest bardzo ważny element - zarządzanie przychodami. Przyczyny są najczęściej bardzo proste. W wielu pensjonatach i mniejszych obiektach jedna osoba, z reguły sam właściciel lub kierownik, zmuszony jest pracować na kilku stanowiskach jednocześnie. Musi łączyć kompetencje i zadania wielu osób: od recepcjonisty, przez administratora, sprzątaczkę, aż po specjalistów ds. zarządzania czy marketingu. Właścicieli mniejszych obiektów najczęściej po prostu nie stać na zatrudnienie dobrego menadżera za rynkową stawkę, która nawet dla niedużej firmy stanowi obciążenie finansowe od około 5500 zł miesięcznie wzwyż.

Odpowiedzią jest skorzystanie z zewnętrznej agencji, dysponującej zespołem ludzi doskonale znających rynek oraz posiadających doświadczenie i narzędzia do skutecznego zarządzania sprzedażą.

 

Na czym polega Revenue Management?

RM to inaczej zarządzanie przychodami. To szereg systematycznych działań, których celem jest osiągnięcie jak największego poziomu obłożenia w obiekcie przy jak najwyższych możliwych cenach za noc.

 

Co możesz zyskać dzięki zleceniu JOINTSYSTEM zarządzania sprzedażą w Twoim obiekcie?

 

Co dokładnie robimy, zarządzając sprzedażą w obiekcie?

 

Jakie mogą być efekty dobrego Revenue Managementu?

Z reguły rezultaty widoczne są już w pierwszych miesiącach współpracy, czasem warto jednak poczekać i ocenić je w szerszej perspektywie. Zobacz, co udało nam się osiągnąć na przykładzie wybranych obiektów naszych klientów.

Willa w Zakopanem

  • odległość od centrum: 1,5 km
  • liczba pokoi: 15
  • średni koszt miesięcznej obsługi: 1473 zł netto

Po 4 miesiącach współpracy udało się nam:

  • podnieść poziom obłożenia o 44%
  • podnieść poziom przychodów o 73%

Domki w Zakopanem

  • odległość od centrum: 4 km,
  • średni koszt miesięcznej obsługi: 1630 zł netto

Dzięki konsekwentnej pracy, od 2011 roku udało nam się:

  • podnieść poziom obłożenia o 121%
  • podnieść poziom przychodów o 219%

Koszty zarządzania sprzedażą przez dobrze przygotowaną agencję mogą być nawet pięciokrotnie niższe niż koszty utrzymania etatu pracownika o tym samym zakresie obowiązków. Dodatkowo, możesz zlecić jednej firmie kompleksową obsługę, zyskując m.in. sprawny marketing, który będzie szybko reagował na to, co faktycznie dzieje się w Twoim grafiku rezerwacji.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, porozmawiajmy i sprawdźmy, jak możemy Ci pomóc.

 

Proszę o ofertę

Trwa ładowanie strony prosimy czekać...