JOINTSYSTEM

Stać Cię na własnego managera

Dobry menadżer to jeden z najważniejszych czynników sukcesu każdego obiektu noclegowego. Nie tylko duży hotel, ale nawet niewielki pensjonat, willa czy domki muszą dziś dbać zarówno o standard usług jak i o dobre dopasowanie oferty cenowej do sytuacji na rynku. Inaczej tracą potencjalnych gości na rzecz konkurencji lub sprzedają się za tanio, tracąc dochody wtedy, kiedy można było podnieść ceny.

Problem z osiągnięciem satysfakcjonującego poziomu obłożenia i zysku dotyka szczególnie średnich i małych obiektów noclegowych. To w nich najczęściej zaniedbany jest bardzo ważny element - zarządzanie przychodami. Przyczyny są najczęściej bardzo proste. W wielu pensjonatach i mniejszych obiektach jedna osoba, z reguły sam właściciel lub kierownik, zmuszony jest pracować na kilku stanowiskach jednocześnie. Musi łączyć kompetencje i zadania wielu osób: od recepcjonisty, przez administratora, sprzątaczkę, aż po specjalistów ds. zarządzania czy marketingu. Właścicieli mniejszych obiektów najczęściej po prostu nie stać na zatrudnienie dobrego menadżera za rynkową stawkę, która nawet dla niedużego obiektu stanowi obciążenie finansowe od około 6000 zł miesięcznie wzwyż.

Odpowiedzią jest skorzystanie z zewnętrznej agencji, dysponującej zespołem ludzi doskonale znających rynek oraz posiadających doświadczenie i narzędzia do skutecznego zarządzania sprzedażą.

 

Na czym polega Revenue Management?

RM to inaczej zarządzanie przychodami. To szereg systematycznych działań, których celem jest osiągnięcie jak największego poziomu obłożenia w obiekcie przy jak najwyższych możliwych cenach za noc.

Co dokładnie robimy, zarządzając sprzedażą w obiekcie?

* analizujemy dotychczasową sprzedaż i potencjał obiektu,
* stale monitorujemy sytuację na rynku i ofertę konkurencji, prognozujemy zainteresowanie obiektem,
* opracowujemy politykę cenową i ustawiamy ceny w programie rezerwacyjnym,
* opracowujemy i ustawiamy oferty specjalne i promocje,
* na bieżąco zmieniamy ceny i restrykcje, w zależności od sytuacji,
* wprowadzamy zmiany i podnosimy pozycję w rankingach portali rezerwacyjnych,
* proponujemy i realizujemy działania marketingowe,
* doradzamy w zakresie niskokosztowych, opłacalnych inwestycji.

 

Co możesz zyskać
dzięki zleceniu JOINTSYSTEM
zarządzania sprzedażą w Twoim obiekcie?

* oszczędność czasu i pieniędzy,
* większe obłożenie,
* wyższą średnią cenę za noc,
* większą opłacalność, także poza sezonem,
* fachowe doradztwo,
* dobre dopasowanie do sytuacji rynkowej,
* kompleksową obsługę w jednej firmie
(oprogramowanie hotelowe, strony internetowe, prezentacje na portalach rezerwacyjnych, kampanie reklamowe, social media i wiele innych).

 


Jakie mogą być efekty dobrego Revenue Management?

Z reguły rezultaty widoczne są już w pierwszych miesiącach współpracy, czasem warto jednak poczekać i ocenić je w szerszej perspektywie. Zobacz, co udało nam się osiągnąć na przykładzie wybranych obiektów naszych klientów.
 


Willa w Zakopanem

liczba pokoi: 15
średni koszt miesięcznej obsługi: 1473 zł netto

Efekty 12-miesięcznej współpracy:

obłożenie w skali roku: wzrost o 34,54 %
suma przychodów w skali roku: wzrost o 38,98 %
wartość dodatkowego rocznego przychodu: 172 584 zł

 


Apartamenty w Zakopanem

liczba apartamentów: 5
średni koszt miesięcznej obsługi: 1186 zł netto

Efekty 7-miesięcznej współpracy:

obłożenie w skali roku: wzrost o 175,24 %
przychody w skali roku: wzrost o 172,94 %
wartość dodatkowego rocznego przychodu: 156 350 zł

 


Domki w Zakopanem

liczba domków: 6
średni koszt miesięcznej obsługi: 1212 zł netto

Efekty 7-letniej współpracy:

obłożenie w skali roku: wzrost o 121 %
przychody w skali roku: wzrost o 219 %
wartość dodatkowego rocznego przychodu: średnio 61 066 zł

 


Apartamenty w miejscowości nadmorskiej

liczba apartamentów: 21
średni koszt miesięcznej obsługi: 3025 zł netto

Efekty 12-miesięcznej współpracy:

obłożenie w skali roku: wzrost o 33,66 %
przychody w skali roku: wzrost o 96,81 %
wartość dodatkowego rocznego przychodu: 528 101 zł

 

Koszty zarządzania sprzedażą przez dobrze przygotowaną agencję mogą być nawet pięciokrotnie niższe niż koszty utrzymania etatu pracownika o tym samym zakresie obowiązków. Dodatkowo, możesz zlecić jednej firmie kompleksową obsługę, zyskując m.in. sprawny marketing, który będzie szybko reagował na to, co faktycznie dzieje się w Twoim grafiku rezerwacji.
 

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, porozmawiajmy i sprawdźmy, jak możemy Ci pomóc.

Proszę o ofertę

Trwa ładowanie strony prosimy czekać...