JOINTSYSTEM

Pracownia Hotelarska JOINTSYSTEM

Osiągaj większe zyski z działalności hotelarskiej, usprawnij pracę swojego obiektu noclegowego, zarządzaj bardziej profesjonalnie, bądź na bieżąco ze zmianami na rynku i mądrze przygotowuj na nie swoją ofertę. Pracownia Hotelarska JOINTSYSTEM to wydarzenia skierowane do przedstawicieli branży hotelarskiej w Polsce. Szkolenia, warsztaty, prezentacje narzędzi, raportów z rynku, praktycznych wiadomości branżowych. Już 11-12 grudnia 2019 zapraszamy Was na drugie wydarzenie z tego cyklu. Porozmawiamy o trendach, które pozwalają zwiększyć sprzedaż i podnieść rentowność małych i średnich obiektów noclegowych oraz niezależnych hoteli. Zaprezentujemy rozwiązania i dobre praktyki, które pozwoliły właścicielom obiektów hotelarskich efektywnie zainwestować środki m.in. w termomodernizację i dzięki temu osiągać lepsze wyniki finansowe. Popracujemy nad indywidualnymi rozwiązaniami, do wdrożenia w Waszych obiektach.

 

TRENDY, KTÓRE GENERUJĄ ZYSK 

Zakopane, 11-12 grudnia 2019 r.

Zmiany na rynku hotelarskim dotykają każdego obiektu, bez względu na standard i ilość pokoi. Nowe kanały sprzedaży i formy reklamy, zmieniające się trendy i oczekiwania gości, wymagający rynek pracownika, dostępność różnych narzędzi, usprawniających pracę hotelarzy i kwaterodawców. Bądź na bieżąco - niezależnie od tego, czy masz pensjonat, zarządzasz siecią apartamentów czy wynajmujesz kilka pokoi gościnnych.

Sięgnij po wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci podnieść rentowność Twojego obiektu noclegowego, pozyskać nowe rezerwacje i przeprowadzić rozsądne, opłacalne inwestycje.

Zapraszamy na dwudniowe spotkanie w Zakopanem.
11 grudnia (środa) zaplanowaliśmy 3 otwarte prezentacje oraz możliwość indywidualnych konsultacji z praktykami. Wstęp na wydarzenia w tym dniu jest bezpłatny. Konieczna rezerwacja miejsca.
12 grudnia (czwartek) przeprowadzimy 3 intensywne warsztaty związane z aktualnymi trendami, które pozwalają zwiększać sprzedaż w obiektach noclegowych. Udział w warsztatach jest płatny. Cena pojedynczego biletu już od 49 zł.

 

Sprawdź szczegółowy program:

11 GRUDNIA 12 GRUDNIA

11 GRUDNIA 2019 - PREZENTACJE

wstęp bezpłatny, konieczna rezerwacja miejsca

Środa, godzina 15:00 - 19:00
Rezydencja Korona Tatr
ul. Szymona Zaryckiego 4, Zakopane

 

POROZMAWIAMY O TYM:

  • Czego szukają turyści na nadchodzący sezon?
  • Skąd i jak pozyskać więcej rezerwacji?
  • Jak uzyskać certyfikat Eco Zakopane dla obiektu noclegowego?
  • Czy i jaka termomodernizacja się opłaca?
  • Jak sfinansować inwestycję w termomodernizację i OZE?
  • Co zrobić, żeby mieć fotowoltaikę za 10% wartości instalacji?

PARTNERZY WYDARZENIA:

 

          

 

DODATKOWE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • Bezpłatne konsultacje indywidualne z praktykami - do Państwa dyspozycji będą:
    • revenue manager i marketingowiec z Agencji JOINTSYSTEM,
    • członek komisji certyfikującej Programu ECO Zakopane,
    • architekt, instalator, audytor, doradca ds. finansowania termomodernizacji i OZE z Centrum Doradztwa Termo Podhale
  • Możliwość umówienia się na bezpłatny, prywatny audyt energetyczny - bez konieczności załatwiania urzędowych formalności.

Program spotkania:

godz. 15:00
Jaki czeka nas sezon?
Trendy sprzedażowe dla branży hotelarskiej.
Wskazówki na zimę 2019/2020.
Najbardziej opłacalne kanały sprzedaży.
Trend proeko a rentowność obiektu noclegowego. 

godz. 16:15
Ekologiczna certyfikacja obiektów
Czy na eko można zarobić?
Dobre praktyki z Podhala.
Jak otrzymać certyfikat Eko Zakopane?

godz. 17:00
Jestem eko, więc zarabiam
Innowacje i rozwiązania maksymalizujące zyski i optymalizujące koszty w dziedzinie energetyki cieplnej i zarządzania energią.

godz. 18:00
Bezpłatne konsultacje indywidualne

  • jak pozyskiwać dodatkowe i wartościowe rezerwacje?
  • jak usprawnić zarządzanie obiektem i sprzedażą?
  • jak podnieść rentowność obiektu?
  • jak uzyskać certyfikat Eco Zakopane?
  • jak określić opłacalność termomodernizacji budynku
  • jak sfinansować inwestycję w termomodernizację i OZE

Możliwość umówienia się na bezpłatny, prywatny, dedykowany audyt energetyczny


 

 

BEZPŁATNA REJESTRACJA

 

Udział w prezentacjach i konsultacje są bezpłatne. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o zgłoszenie chęci udziału w spotkaniu poprzez wypełnienie i wysłanie powyższego formularza.

 

12 GRUDNIA 2019 - WARSZTATY

koszt udziału: 49 - 159 zł, konieczna rejestracja

Czwartek, godzina 09:00 - 19:00
Rezydencja Korona Tatr
ul. Szymona Zaryckiego 4, Zakopane

Program:

09:00 - 12:00
ZARABIAJ WIĘCEJ DZIĘKI REVENUE MANAGEMENT

Zbieraj dane, analizuj i zwiększaj przychodzy dzięki bieżącemu zarządzaniu cenami.

12:30 - 15:30
ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIĄ PRZEZ FACEBOOKA

Przekształć stronę Twojego obiektu na FB w źródło wartościowych rezerwacji.

16:00 - 19:00
SKUTECZNIE SPRZEDAWAJ NA BOOKING.COM

Zdobywaj lepszą pozycję do sprzedaży i zwiększ liczbę rezerwacji z wyprzedzeniem.

Prowadzący:

Emilia Glista - właścicielka agencji doradczo-marketingowej JOINTSYSTEM, trenerka; przygotowuje polityki cenowe i strategie marketingowe dla niezależnych obiektów noclegowych.

Dariusz Galica - revenue manager w JOINTSYSTEM, analityk rynku; przygotowuje i nadzoruje wdrażanie polityk cenowych i strategii marketingowych dla niezależnych obiektów noclegowych oraz apartamentów.

W cenie biletu:
udział w warsztacie dla 1 osoby
materiały szkoleniowe
przerwa kawowa

KUP BILET

Ceny biletów na warsztaty:

  do 8 grudnia
promocja early bird
od 9 grudnia
cena standardowa
1 warsztat 49 zł / osoba 79 zł / osoba
2 warsztaty 79 zł / osoba 139 zł / osoba
3 warsztaty 99 zł / osoba 169 zł / osoba

Ceny netto. Należy doliczyć VAT 23 %

 

Trwa ładowanie strony prosimy czekać...